0,00 Kč

Předpisy obchodu

§ 1. Definice

  1. Pravidla a předpisy - tato pravidla a předpisy, které stanoví zásady uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím internetového obchodu, zásady plnění těchto smluv, práva a povinnosti stran smlouvy o prodeji na dálku a zásady reklamačního řízení. Pokud jde o služby poskytované elektronicky, jsou Pravidly a předpisy přiměřeně pravidla a předpisy uvedené v § 8 zákona o poskytování elektronických služeb. .2 Zákazník - fyzická osoba plně způsobilá k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které Zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, která uzavírá s Prodávajícím Smlouvu o prodeji na dálku. .3 Spotřebitel - fyzická osoba, která činí s obchodníkem právní úkon, který přímo nesouvisí s její ekonomickou nebo profesní činností. .4 Individuální podnikatel - fyzická osoba uzavírající Smlouvu o prodeji na dálku, která přímo souvisí s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této Smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesionální povahu, zejména vyplývající z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení Centrální evidence a informací o podnikatelské činnosti. .5 Podnikatel: fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou a které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, vykonávající podnikatelskou nebo odbornou činnost vlastním jménem. .6 Prodávající: voltnation sp. z o.o., tel. +48612001170, info@voltnation.cz, NIP 7792541062, REGON 522432824. .7 Adresa sídla Prodávajícího: Starołęcka 18, .8 60-105 Poznaň, .9 Internetový obchod - internetové stránky provozované Prodávajícím, dostupné na následujících elektronických adresách: https://voltnation.cz, jejichž prostřednictvím může Zákazník získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a zakoupit Zboží nebo objednat službu.
  2. Smlouva o prodeji na dálku - smlouva o prodeji Zboží/smlouva o poskytování digitálních služeb nebo digitálního obsahu (pokud je to relevantní) uzavřená prostřednictvím Internetového obchodu. .3 Zboží - movitá věc, kterou může Spotřebitel zakoupit v Internetovém obchodě. .4 Digitální služba - služba, která Spotřebiteli umožňuje: .1 vytváření, zpracování, ukládání nebo přístup k datům v digitální podobě; .2 sdílení dat v digitální podobě, která byla přenesena nebo vytvořena Spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby; .3 jiné formy interakce prostřednictvím dat. .5 Digitální obsah - data vytvořená a dodaná v digitální podobě. .6 Zásady ochrany osobních údajů a cookies internetového obchodu - dokument stanovující podrobná pravidla pro zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a cookies tvoří přílohu č. 3 obchodních podmínek a jsou k dispozici na adrese https://voltnation.cz/pl/privacy-and-cookie-notice. .7 Trvalý nosič - znamená materiál nebo nástroj umožňující Zákazníkovi nebo Prodávajícímu uchovávat informace určené osobně Zákazníkovi způsobem, který umožňuje budoucí přístup k informacím po dobu přiměřenou účelu, kterému informace slouží, a který umožňuje obnovení uložených informací v nezměněné podobě, zejména e-mail. .8 Elektronický objednávkový formulář - elektronický objednávkový postup zpřístupněný Prodávajícím Kupujícímu. .9 Elektronický formulář pro vrácení zboží - elektronický postup pro vrácení zboží zpřístupněný prodávajícím kupujícímu; dostupný na https://voltnation.cz/returns-open.php. .10 Elektronický reklamační formulář - elektronický reklamační postup zpřístupněný prodávajícím kupujícímu; dostupný na https://voltnation.cz/rma-open.php. .11 Odeslání objednávky - potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko "Objednat a zaplatit" ze strany Zákazníka, které je považováno za podání závazného projevu vůle Zákazníka uzavřít s Prodávajícím Smlouvu o prodeji na dálku. .12 Účet - soubor údajů uložených v Internetovém obchodě a v informačním systému Prodávajícího vztahující se k danému Zákazníkovi a jím učiněným objednávkám a uzavřeným Smlouvám o prodeji na dálku, pomocí kterého může Zákazník zadávat objednávky, jakož i včas je rušit nebo upravovat a uzavírat Smlouvy o prodeji na dálku. .13 Názor na zpracování objednávky nebo názor na jednotlivé Zboží - subjektivní výroky a hodnocení udělované formou hvězdiček od 1 do 5. .14 Objednávka předplatného - objednávka automaticky vytvořená předplatným. .15 Předplatné - elektronická služba umožňující automatické vytváření Předplatitelských objednávek na konkrétní Zboží podle opakování zvoleného Zákazníkem bez nutnosti zadávat samostatné objednávky až do ukončení Předplatného. .16 Opakované platby - jsou platby zpracovávané platební službou IdoPay poskytovanou Provozovatelem a prováděné automaticky, v určitých cyklech, sloužící k úhradě Objednávek Předplatného na základě souhlasu uděleného Odběratelem při zahájení Předplatného (trvalý příkaz Držitele karty). .17 Provozovatel - IdoPayments sp. z o.o. se sídlem Piastów 30, 71-064 Štětín, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Szczecin-Centrum ve Štětíně, XIII. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, se základním kapitálem: PLN 800 000,00. Adresa pro doručování: al. Piastów 30, 71-064 Štětín, uváděná také jako: "IdoPayments", která je národní platební institucí ve smyslu čl. 2 odst. 16 zákona ze dne 19. srpna 2011 o platebních službách (Sbírka zákonů z roku 2020, položka 794 v platném znění)[dále jen: "PSA"]. .18 Karta - platební karta vydaná v rámci systémů Visa nebo International nebo Mastercard International, která je podle předpisů těchto systémů povolena k provádění transakcí bez fyzické přítomnosti.

§ 2. Obecná ustanovení

  1. Druhy a rozsah elektronicky poskytovaných služeb: .1 uzavírání kupních smluv online - ohledně Zboží prodávaného v Internetovém obchodě, .2 pravidla pro registraci a používání účtu v Internetovém obchodě, .3 přidávání názorů, komentářů a hodnocení - Zákazník může ke své objednávce přidat názor nebo komentář, .4 zasílání e-mailů, ve kterých Prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby, přijetí objednávky ke zpracování. .2 Používání internetového obchodu je možné za předpokladu, že počítačový systém používaný Zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky: .1 webové prohlížeče v aktuální verzi např: Firefox Chrome Microsoft Edge .2 jakýkoli program pro prohlížení souborů ve formátu PDF. .3 Obsah umístěný na webových stránkách Internetového obchodu, včetně popisů Zboží a cen, představuje výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu § 71 Občanského zákoníku. .4 Prodávající zpřístupní tyto obchodní podmínky spolu s přílohami prostřednictvím odkazu na domovské stránce před uzavřením smlouvy o prodeji na dálku, v průběhu jejího uzavírání i po jejím uzavření. Kupující si je může stáhnout a vytisknout. .5 Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu zpráv a údajů v souvislosti s poskytovanými službami přijímá internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající stupni zabezpečení poskytovaných služeb, zejména opatření k zabránění neoprávněným osobám získat a měnit osobní údaje přenášené prostřednictvím internetu.

§ 3. Zadávání veřejných zakázek

  1. Zadání objednávky v internetovém obchodě lze provést prostřednictvím účtu nebo výběrem možnosti nákupu bez registrace, kdy je vytvořen interní účet, na jehož základě si zákazník může vytvořit účet. Interní účet je veden do doby, než jsou data ze systému vymazána nebo je Účet zablokován. .2 Nákup se provádí vyplněním elektronického objednávkového formuláře, který je k dispozici na stránkách internetového obchodu. Výběr objednaného Zboží se provádí přidáním do košíku. V Elektronickém objednávkovém formuláři je mimo jiné uvedeno, jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství si Zákazník přeje objednat na jím určené místo. Zákazník na základě zobrazených zpráv provede příslušné technické kroky. .3 Jakmile Zákazník zadá všechny potřebné údaje, zobrazí se mu souhrn podané objednávky. Shrnutí objednávky bude obsahovat informace o: identifikačních údajích Prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceně objednaného Zboží, včetně případných nákladů na dodání a dalších nákladů, zvoleném způsobu platby, zvoleném způsobu dodání, době dodání a nákladech. .4 Pokud je předmětem smlouvy dodávka Digitálního obsahu nebo Digitálních služeb, které nejsou uloženy na hmotném nosiči, nebo služeb, které jsou poskytovány elektronicky nebo na dálku - Spotřebitel v dodatečném zaškrtávacím políčku, které je nutné k podání objednávky a které se nachází na Elektronickém objednávkovém formuláři, uděluje následující souhlas: "Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy". Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlasu e-mailem. .5 Pro podání Objednávky je nutné v elektronickém objednávkovém formuláři uvést osobní údaje označené jako povinné, souhlasit s obsahem Obchodních podmínek, odeslat Objednávku stisknutím tlačítka "Objednat a zaplatit". .1 Odeslání Elektronického objednávkového formuláře Zákazníkem představuje závazný projev vůle uzavřít Smlouvu o prodeji na dálku v souladu s obsahem těchto Obchodních podmínek. .2 Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem přijetí Elektronického objednávkového formuláře Prodávajícím, které je potvrzeno zobrazením zprávy Kupujícímu potvrzující přijetí objednávky a uvedením čísla objednávky. .3 Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku obdrží Zákazník potvrzení o učiněné objednávce ve formě e-mailové zprávy, která obsahuje: potvrzení o přijetí objednávky a konečné potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky a všeobecných obchodních podmínek uzavřené Smlouvy o prodeji na dálku (Obchodní podmínky Internetového obchodu včetně příloh č. 1 a 2), údaje Prodávajícího, o odpovědnosti Prodávajícího za kvalitu plnění, o službách poskytovaných Prodávajícím po prodeji a o způsobu a účincích odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a účincích odstoupení od smlouvy je obsaženo v příloze č. 1. .4 Do doby, než Prodávající začne objednávku vyřizovat: .1 Zákazník může svou objednávku změnit pomocí technického řešení dostupného na webových stránkách elektronického objednávkového formuláře a znovu projít celou cestu objednávky. Změna objednávky se provede zadáním nové objednávky, která nahradí dříve zadanou objednávku. Případně se platba provedená zákazníkem zúčtuje na základě nové objednávky a v případě přeplatku se vrátí na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena. .2 Zákazník může svou objednávku zrušit výběrem možnosti "zrušit objednávku", která je k dispozici na stránce elektronického objednávkového formuláře. .5 Pokud zákazník zruší objednávku, prodávající mu vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Platba bude vrácena stejným způsobem platby, který použil Zákazník. .6 Doba vyřízení objednávky je 1 až 10 pracovních dnů od data uzavření smlouvy.

§ 4. Platba

  1. Internetový obchod nabízí možnost platby předem, . Možnost odložené platby je možná v případech individuálně dohodnutých s prodávajícím. .2 Platbu za zboží lze provést způsobem, který byl zvolen při zadání objednávky v elektronickém objednávkovém formuláři. 3 Aktuálně dostupné způsoby platby předem v internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese https://voltnation.cz/pl/payments.

§ 5. Dodávka

  1. V elektronickém objednávkovém formuláři zákazník zvolí způsob doručení označením provedené volby. .2 V případě, že Zboží nebude Zákazníkem vyzvednuto, což bude mít za následek vrácení Zboží Prodávajícímu - může Prodávající odstoupit od kupní smlouvy, a to po výzvě Zákazníka v e-mailu uvedeném v průběhu nákupního procesu k plnění smlouvy. Odstoupení od kupní smlouvy se provádí prohlášením učiněným Zákazníkovi formou e-mailové zprávy. .3 V situaci uvedené v bodě 2 je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi přijatou platbu za Zboží zakoupené Zákazníkem. .4 Aktuálně dostupné způsoby doručení v Internetovém obchodě jsou k dispozici na https://voltnation.cz/pl/delivery.

§ 6. Odstoupení od smlouvy - elektronický návratový formulář

  1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou. .2 Odstoupit od Smlouvy je oprávněn také fyzická osoba - podnikatel, a to za podmínek uvedených v odstavcích 6 a 7 tohoto článku. Pokud se v odstavcích 6 a 7 těchto Podmínek hovoří o Spotřebiteli, rozumí se tím rovněž Individuální podnikatel. .3 V případě odstoupení od smlouvy - Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení Zboží. .4 Prohlášení Spotřebitele musí jednoznačně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména Spotřebitel může: .1 použít elektronický formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na internetových stránkách internetového obchodu: https://voltnation.cz/returns-open.php. .2 odstoupit od smlouvy prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou č. 2 - zasláním na adresu sídla Prodávajícího. .3 Prodávající je povinen neprodleně potvrdit na trvalém nosiči dat skutečnost, že obdržel oznámení o odstoupení od smlouvy podané způsobem uvedeným v odst. 1 a 2. .5 Pro dodržení lhůty postačí odeslání oznámení před jejím uplynutím. .6 Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet: .1 u smlouvy, při jejímž plnění Prodávající dodává Zboží, které je povinen převést do svého vlastnictví - od převzetí Zboží Spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou odlišnou od dopravce, a v případě smlouvy, která: .1 obsahuje několik položek, které jsou dodávány samostatně, po dávkách nebo po částech - od převzetí poslední položky, dávky nebo části; .2 spočívá v pravidelném dodávání věci po stanovenou dobu - od převzetí první položky; .2 u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy. .7 Formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 těchto obchodních podmínek) a informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (příloha č. 1 těchto obchodních podmínek) se předávají elektronicky. .8 V případě odstoupení od smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo digitální služby může prodávající zabránit spotřebiteli v dalším užívání digitálního obsahu nebo digitální služby, zejména tím, že spotřebiteli znemožní přístup k digitálnímu obsahu nebo digitální službě. .9 V případě odstoupení od Smlouvy o poskytování Digitálního obsahu nebo Digitální služby musí Spotřebitel přestat tento Digitální obsah nebo Digitální službu užívat a zpřístupňovat třetím osobám.
  2. Právo na odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v článku 38 zákona ze dne 30.5.2014. (Sbírka zákonů z roku 2019, položka 134) o právech spotřebitelů, <span>m.</span>in. Smlouvy: .1 o poskytování služeb, za které je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající provedl službu v plném rozsahu s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po provedení plnění prodávajícím ztratí právo na odstoupení od smlouvy, a vzal to na vědomí. .2 u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které obchodník nemůže ovlivnit a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; .3 jejichž předmětem plnění je věc, která není prefabrikovaná a je vyrobena podle specifikace spotřebitele nebo slouží k uspokojení jeho individuálních potřeb; .4 jejichž předmětem plnění je věc dodaná v uzavřeném obalu, který nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen; ..5 jehož předmětem jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen; .6 dodání digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči, za který je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající zahájil plnění s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po skončení plnění prodávajícího spotřebitel ztratí právo odstoupit od smlouvy, a vzal to na vědomí; ..7 jejíž předmětem je věc podléhající rychlé zkáze nebo věc s krátkou dobou trvanlivosti a u níž je předmětem plnění věc, která je vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně spojena s jinými věcmi; .8 dodávka novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném; .9 uzavřená ve veřejné dražbě; ..10 na poskytnutí ubytování, jiného než k bydlení, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby spojené s volným časem, zábavou, sportem nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uvedeno datum nebo doba poskytnutí služby; .11 na poskytnutí alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které obchodník nemůže ovlivnit;

§ 7. Účinky stažení

  1. Prodávající do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy o prodeji věci vrátí spotřebiteli všechny platby, které spotřebitel uhradil, včetně nákladů na dodání, odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání, který prodávající nabízí. .1 Platba bude vrácena stejným způsobem platby, který použil Spotřebitel. .2 Pokud Spotřebitel za účelem uplatnění práva na odstoupení od smlouvy - použije elektronický formulář pro vrácení peněžních prostředků - budou peněžní prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet, který Spotřebitel uvedl. .3 Pokud Prodávající nenabídl Spotřebiteli, že si Zboží vyzvedne sám, může Prodávající zadržet vrácení platby přijaté od Spotřebitele, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud Spotřebitel nepředloží doklad o vrácení, podle toho, která událost nastane dříve. .2 Prodávající může Spotřebiteli nabídnout, že si Zboží od Spotřebitele vyzvedne sám. Pokud však Prodávající takovou nabídku neučinil - Spotřebitel by měl věc vrátit Prodávajícímu (nebo osobě pověřené Prodávajícím k jejímu vyzvednutí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. Pro dodržení lhůty postačí věc vrátit před jejím uplynutím. Zboží, které spotřebitel vrací, by mělo být zasláno na adresu sídla prodávajícího. .3 Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku jeho používání nad míru nezbytnou k zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Zboží. .4 Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je Digitální obsah nebo Digitální služba poskytována výměnou za zaplacení ceny a nesoulad Digitálního obsahu nebo Digitální služby se smlouvou je nepodstatný. .5 Prodávající může požadovat vrácení hmotného nosiče, na kterém poskytl Digitální obsah, do 14 dnů od doručení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel vrátí nosič neprodleně a na náklady Prodávajícího. .6 Prodávající je povinen vrátit cenu pouze v rozsahu odpovídajícím Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, které nejsou v souladu se smlouvou, a Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, jejichž povinnost dodat odpadla v důsledku odstoupení od smlouvy.

§ 8.Stížnost

  1. Reklamaci vady Zboží nebo nesouladu Zboží s uzavřenou Smlouvou o prodeji na dálku lze uplatnit: .1 prostřednictvím elektronického reklamačního formuláře; .2 písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo e-mailem na adresu info@voltnation.cz. .2 V reklamaci je nutné specifikovat vadu, kterou dle názoru Kupujícího Zboží má, nároky vůči Prodávajícímu a pokud je to možné, doložit uvedenou vadu a předložit doklad o zakoupení Zboží v Internetovém obchodě. Prodávající je povinen na reklamaci odpovědět do 14 dnů od jejího obdržení. Pokud ve výše uvedené lhůtě neodpoví, má se za to, že reklamaci uznal. Odpověď na reklamaci zašle Prodávající Kupujícímu písemně nebo na trvalém nosiči. .3 Kroky, které musí Kupující učinit k uplatnění reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu, jsou uvedeny v jednotlivých fázích elektronického reklamačního formuláře. .4 Pokud Prodávající uzná reklamaci za oprávněnou: náklady na výměnu, opravu, včetně nákladů na přepravu související s reklamací Zboží nese Prodávající. .5 Prodávající odpovídá Spotřebiteli, jakož i Fyzické osobě podnikající, za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku podle zásad, které vyplývají ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitelů. .1 Prodávající odpovídá za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku existující v době dodání a projevený do dvou let od tohoto okamžiku, pokud doba použitelnosti Zboží, stanovená Prodávajícím, není delší. .2 Prodávající opraví nebo vymění Zboží do 14 dnů od uznání reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, zahrnující zejména náklady na poštovné, přepravu, práci a materiál, nese Prodávající. .3 Spotřebitel je povinen dát Zboží, které je předmětem opravy nebo výměny, k dispozici Prodávajícímu. Prodávající si Zboží vyzvedne na vlastní náklady. .6 Prodávající je povinen dodat Zboží bez vad a odpovídá Podnikateli za vady zakoupeného Zboží za podmínek stanovených občanským zákoníkem. .7 Dodání Digitálního obsahu nebo Digitální služby Spotřebiteli nebo Individuálnímu podnikateli se uskuteční podle pravidel, která vyplývají ze zákona o právech spotřebitelů ze dne 30.05.2014. .1 Digitální obsah se považuje za dodaný okamžikem, kdy byl Digitální obsah nebo prostředek umožňující přístup k Digitálnímu obsahu nebo stažení Digitálního obsahu zpřístupněn Spotřebiteli nebo fyzickému či virtuálnímu zařízení, které si Spotřebitel pro tento účel samostatně zvolil, nebo kdy k němu Spotřebitel nebo takové zařízení, přistoupil. .2 Digitální obsah se považuje za dodaný, jakmile k němu spotřebitel nebo fyzické či virtuální zařízení, které si spotřebitel pro tento účel nezávisle zvolil, získá přístup. .3 Prodávající uvede Digitální obsah nebo Digitální službu do souladu se smlouvou do 21 dnů od okamžiku, kdy jej Spotřebitel informuje o nesouladu se smlouvou, a to bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele, s přihlédnutím k jejich povaze a účelu, ke kterému jsou používány. Náklady na uvedení digitálního obsahu nebo digitální služby do souladu se smlouvou nese prodávající.

§ 9.Názory

  1. Názor na vyřízení objednávky nebo na položku lze podat během návštěvy internetového obchodu kliknutím na rozhraní vedle položky nebo kliknutím na odkaz uvedený v e-mailu. Vložení stanoviska je dobrovolné a bezplatné. Zákazník může vložit pouze jedno hodnocení na jednu objednávku. .2 V hodnocení může zákazník přidělit hvězdičkové hodnocení od 1 do 5 a přidat slovní komentář omezený na 65535 znaků. .3 Hodnocení jsou ukládána a veřejně zobrazována na webových stránkách Internetového obchodu, jakož i na webových stránkách https://zaufaneopinie.idosell.com a https://trustedreviews.idosell.com. .4 Prodávající ověřuje Názory pomocí e-mailové adresy, která byla použita při nákupu daného Zboží. Názor, který je vložen osobou s použitím e-mailové adresy, která byla použita v procesu nákupu - je na webových stránkách Obchodu označen komentářem "názor potvrzen nákupem". Jakýkoli jiný Názor je označen jako "názor nepotvrzený nákupem". .5 Prodávající může zveřejnit Názory na předmětné Zboží ze svých dalších Internetových obchodů. .6 Prodávající nesmí měnit Názory, pokud jde o jejich obsah nebo udělené hvězdičky. .7 Kupující nese výhradní a nezávislou odpovědnost za hodnocení. Prodávající si vyhrazuje právo smazat Online názor v souladu s právními předpisy a těmito obchodními podmínkami. .8 Poskytování nepravdivých, zavádějících, vulgárních, agresivních, urážlivých nebo zjevně nemorálních informací je zakázáno. Nepřípustné je rovněž vkládání obsahu, který je protiprávní, porušuje práva třetích osob nebo představuje nekalou soutěž. .9 Zákazník se zavazuje, že nebude vkládat obsah, který obsahuje odkazy na externí webové stránky propagačního nebo reklamního charakteru nebo který obsahuje osobní údaje třetích osob. .10 Na výslovnou žádost Zákazníka může být obsah Hodnocení skryt ostatním uživatelům Obchodu, avšak udělené hvězdičkové hodnocení bude zahrnuto do celkového hodnocení Obchodu a Zboží.

§ 10. Duševní vlastnictví

  1. Zákazník prohlašuje, že mu nepřísluší žádná práva, včetně autorských práv nebo práv souvisejících s jím zveřejněnými hodnoceními a výroky, s výjimkou práva používat internetový obchod způsobem uvedeným v obchodních podmínkách. Zákazník není oprávněn k jakémukoli nahrávání, rozmnožování, zpřístupňování, zveřejňování nebo šíření obsahu, pokud takové právo nevyplývá z ustanovení zákona nebo Obchodních podmínek. .2 Zákazník není oprávněn jakkoli zasahovat do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování nebo jiných prvků internetového obchodu. .3 Zákazník umístěním Názorů v Internetovém obchodě, které jsou díly ve smyslu zákona ze dne 4.2.1994 o právu autorském a právech souvisejících s právem autorským - uděluje Prodávajícímu nevýhradní a bezúplatnou časově a územně neomezenou licenci k užití těchto děl Prodávajícím, spolu s právem na udělení podlicence, která zahrnuje zpřístupnění díla veřejnosti tak, aby k němu měl každý přístup na místě a v čase jím individuálně zvoleném (internet). Licence se uděluje pro všechny oblasti užití známé v době jejího udělení, zejména pro tyto oblasti užití: .1 v rozsahu záznamu a rozmnožování díla jakoukoli technikou - zejména tiskem, reprografií, magnetickým záznamem, digitální technikou, tj. jakoukoli technikou na jakémkoli nosiči, a .2 v rozsahu rozmnožování díla jakoukoli technikou na jakémkoli nosiči. užitím jakékoliv techniky na jakémkoliv audiovizuálním nebo obrazovém nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačových discích, v multimediální síti, včetně internetu a souvisejících on-line služeb, a rozmnožováním, nahráváním, užitím na internetu, reklamou, rozmnožováním záznamu v elektronické podobě v paměti počítače a ve vnitřních i vnějších sítích, ..2 užití celého díla nebo jeho částí nebo jakýchkoli jeho prvků s možností úpravy vzhledem k povaze příslušného on-line média - ve všech publikacích, zejména on-line, digitálních, zpravodajských a informačních, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly nebo jejich částmi; užití vcelku nebo zčásti pro účely propagace a reklamy, zejména ve formě audiovizuální, zvukové, mediální reklamy. .3 obchodování s originálem nebo rozmnoženinami, na nichž bylo dílo zaznamenáno - uvádění na trh, půjčování, pronájem originálu nebo rozmnoženin, .4 šíření díla jiným než výše uvedeným způsobem - veřejné provozování, vystavování, vystavování, rozmnožování, vysílání a opětovné vysílání, jakož i zpřístupňování díla veřejnosti tak, aby k němu měl každý přístup na místě a v čase jím individuálně zvoleném, .5 užití díla k propagačním a marketingovým účelům; .4 Vymazání účtu objednatelem nebo posudků podle § 9 odst. 8 nemá vliv na platnost výše uvedené licence.

§ 11. Pravidla prodeje modelu předplatného

  1. Prodávající může kupujícímu poskytnout elektronickou službu ve formě předplatného. .2 Využití Předplatného umožňuje cyklické dodávání vybraného Zboží v intervalech určených Zákazníkem, aniž by bylo nutné podávat další objednávky, a to až do ukončení Předplatného. Platba za Předplatné se provádí výhradně prostřednictvím mechanismu Cyklické platby a pouze prostřednictvím jedné Karty. .3 Odhlášením Karty z Předplatného se Předplatné ukončí. .4 Transakce v rámci Cyklických plateb budou zpracovány pouze po předchozí registraci Držitele karty u Provozovatele (nebo subjektu, jehož prostřednictvím Provozovatel Transakce zpracovává). Registrace bude sloužit k ověření, že Zákazník, který dává příkaz k Cyklické platbě, je oprávněným držitelem Karty, která má být zatížena. Před registrací Karty na webové stránce Transakce je Zákazník povinen udělit souhlas s pravidelným účtováním iniciací služby Cyklická platba. Souhlas je uložen ve službě Provozovatele. .5 Odběratel vytvoří Předplatné výběrem této formy nákupu v elektronickém objednávkovém formuláři. Potvrzení o vytvoření Předplatného je neprodleně zasláno na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou při první Objednávce Předplatného. .6 Zákazník spravuje Předplatné prostřednictvím Účtu podle dostupných možností. .7 Předplatné se uzavírá na dobu neurčitou. .8 Zákazník může Předplatné kdykoli ukončit. Ukončení Předplatného ze strany Zákazníka se rovná odvolání souhlasu s následnými poplatky za opakované platby. V této situaci nebude vytvořena žádná další objednávka Předplatného. Pokud je Předplatné ukončeno po datu uvedeném v e-mailu uvedeném v bodě 11, bude aktuální Objednávka předplatného zpracována jako poslední.
    a). Předplatné je ukončeno výběrem možnosti "Ukončit předplatné" v nastavení příslušného předplatného, které je dostupné po přihlášení kupujícího z jeho účtu. b). Kupující může Předplatné ukončit také prostřednictvím e-mailového kontaktu s pracovníky obchodu na adrese info@voltnation.cz. .2 Prodávající má právo ukončit Předplatné, o čemž bude Kupujícího informovat e-mailem nebo telefonickým kontaktem nejméně 7 dní předem. V této situaci nebudou prostředky na Kartě čerpány a nebudou vytvářeny další Objednávky Předplatného. .3 Prodávající je oprávněn v průběhu trvání Předplatného měnit ceny Zboží, o čemž bude Kupující informován v e-mailové korespondenci uvedené v odst. 11. .4 Prodávající zašle Kupujícímu e-mail o vytvoření Objednávky předplatného s uvedením jejího předmětu, množství, ceny (včetně změny ceny, pokud k ní došlo), data provedení a data plánovaného čerpání peněžních prostředků z Karty - nejpozději 3 dny před čerpáním peněžních prostředků z Karty. Prodávající dále informuje Kupujícího o možnosti ukončení Předplatného připojením odkazu vedoucího na nastavení umožňující ukončení daného Předplatného z úrovně Zákaznického účtu a data, do kdy bude toto účinné. Pokud je Předplatné ukončeno po datu uvedeném v e-mailu - ukončení je účinné i pro následující Objednávky Předplatného. To znamená, že Předplatné bude ukončeno, ale aktuální Objednávka předplatného bude poslední, která bude splněna. .5 Pokud je pokus o inkaso z Karty neúspěšný, bude Zákazník e-mailem informován, že platbu nelze inkasovat. Možnými důvody nemožnosti strhnout platbu jsou: nedostatek finančních prostředků na Kartě, vypršení platnosti Karty nebo technické problémy. .6 Vypršení platnosti Karty spojené s Předplatným nebo nemožnost autorizovat platební příkaz z jiných důvodů bude mít za následek ukončení Předplatného. .7 Objednávka Předplatného bude vyřízena až po úspěšném odepsání peněz z Karty. .8 Ukončení Předplatného má za následek okamžité ukončení smlouvy o prodeji Zboží.

§ 12. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Podmínky používání jsou účinné od 2022.09.01. .2 V případě, že některé z ustanovení těchto Podmínek používání bude změněno nebo zrušeno rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu, zůstávají ostatní ustanovení těchto Podmínek používání v platnosti a jsou pro Prodávajícího a Zákazníka závazná. .3 Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Veškeré smlouvy uzavřené před datem účinnosti nových Obchodních podmínek se uzavírají na základě Obchodních podmínek platných v den uzavření smlouvy. .4 Rozhodným právem pro řešení případných sporů souvisejících s Obchodními podmínkami je polské právo. Tyto spory bude řešit místně příslušný obecný soud. Zákazník, který je Spotřebitelem, může rovněž využít mimosoudních způsobů řešení stížností a reklamací. Veškeré informace o mimosoudních způsobech vyřizování stížností a uplatňování nároků lze získat na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: www.uokik.gov.pl. Současně Vás upozorňujeme, že uvedená řízení mají dobrovolný charakter a obě strany s nimi musí souhlasit. .5 Na základě nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 bychom Vás rádi informovali, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je k dispozici platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky na úrovni EU (platforma ODR). Platforma pro online řešení sporů je internetovou stránkou s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a obchodníky, kteří usilují o mimosoudní řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb online.

§ 13. Příloha 1 - Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy

  1. Jako spotřebitel a individuální podnikatel máte právo na odstoupení od smlouvy za následujících podmínek. Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech: .1 v případě kupní smlouvy ode dne, kdy převezmete zboží nebo kdy zboží převezme vámi určená třetí osoba odlišná od dopravce; .2 v případě smlouvy, jejímž předmětem je převod vlastnického práva k několika kusům zboží, které jsou dodávány samostatně, ode dne, kdy převezmete poslední zboží nebo kdy poslední zboží převezme vámi určená třetí osoba odlišná od dopravce; .3 v případě smlouvy, která stanoví převod vlastnictví věcí, které jsou dodávány po částech nebo po částech, ode dne, kdy jste nabyli vlastnictví poslední části nebo části nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená nabyla vlastnictví poslední části nebo části; ..4 v případě smluv o pravidelných dodávkách zboží na dobu určitou ode dne, kdy získáte do vlastnictví první zboží nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a vámi určená získá do vlastnictví první zboží; .5 v případě smluv o poskytování služeb nebo digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, ode dne uzavření smlouvy. .2 Abyste mohli uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat, tj: sp. z o.o., Starołęcka 18, 60-105 Poznań, tel. +48612001170, info@voltnation.cz o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem). .3 Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné. .4 Můžete také vyplnit elektronický formulář pro odstoupení od smlouvy, který je k dispozici na internetových stránkách internetového obchodu: https://voltnation.cz/returns-open.php. Pokud využijete této možnosti, zašleme vám neprodleně potvrzení o přijetí vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči. .5 Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když své sdělení týkající se uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

§ 14. Příloha 2 - Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy

pixel